Long time no se..

Länge sedan.. Jag är så dålig att blogga men märker att jag uppdatera lite för mkt på facebook så nu ska detta vara min dagbok istället som det bör vara..

Idag har jag varit i skolan..
Engelska stod på schemat och slutar på tisdagar sent så min pappa hämta Rasmus från dagis..

Det har ju hänt väldigt mycket sen jag blogga sist.. Har varit jul och nyår..
Rasmus börja på dagis 10/1 och jag i skolan 9/1..

På dagis går det bra och Rasmus har världens bästa fröknar.. Tyvärr är han inte där så jätte mycket då det varit i princip varannan vecka sen vi börja...

Skolan går bra.. Natur är klart fick godkänt och är 100 på att jag får godkänt i matte och geografi oxå..
Så engelskan och religionen är det som är kämpigt..

Rasmus växer så det knakar.. Vi är ju hela 17 månader på måndag..
Vi har fått reda på att han eventuellt har mjölkprotein allergi så vi ska ta mer prover nu i april..

Rasmus utvecklas i en väldig fart och pratar och vet exakt vad han vill..
Han är på god väg att gå han tog sina första steg i helgen så nu kommer det..

Den som väntar på något gott..

Igår när vi skulle gå från dagis så började Rasmus gå med vagnen.. Och tyckte det var super skoj så nu ska han gå vart vi än är.. Jätte stolt är han..
Det här inlägget blev bara snurrigt men blev lite update från igår idag och tidigare


Bilder :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0