God morgon...

Som vanligt går jag in på fb så fort jag vaknar istället för hit..

Är på väg till bussen nu iallafall till skolan..
Fick en stor pöss av min kärlek när jag gick..
Idag blir det plugga på bibblan efter skolan.. Engelskan är jätte mycket så det är bara bita ihop och fixa..

Imorgon var det tänkt att vi skulle åka på kryssning jag Jessika och barnen men Jessika blev sjuk så vi hoppar det..

I helgen ska det tydligen bli minusgrader och snö..
Jag Maria och Danne som skulle till Skansen skulle även dit med tjejerna.. Men det blir väl inget med det så tänkte istället gå och klippa mig köpa ny jacka och nya skor för dom pengarna:)

Bilden är från imorse när jag gick igenom kläder och sånt från i somras:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0