Fredag 30 mars

Så var det fredag.. Sonen lämnad på dagis och vi "vuxna" slappar i soffan..

Johan börjar inte förräns 4 och jag är ju ledig men jag ska plugga lite på min distans kurs och Johan ska städa här hemma och så tyckte vi båda att Rasmus behövde leka av sig med sina kompisar..

Ska åka om 30 minuter och sitta till 2 tänkte jag.. Kanske blir klar med hela kursen då.. Vem vet..:)

Det blir nog Skansen imorgon med Maria och Danne.. Och så blir det med Madde och Linnea på söndag..
Tror jag ska köpa årskort då det känns som vi kommer åka dit rätt ofta i sommar.. Då behöver man inte tänka på inträdet varje gång..

Nä nu ska jag sluta skriva..
Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0