Den röda fina jackan

Jag skramla verkligen ihop i slutet av månaden för att köpa Den otroligt fina jackan jag hittat..
Jag köper den och vad gör jag?!??!? Tappar bort den?
Vi lämnade Rasmus imorse då hade han på sig röda jackan.. Brukar alltid ta med mig den hem igen då han har massa andra kläder på dagis..
Men idag vet jag inte om jag gjorde det..

När vi hämtade honom rensade vi hans låda och tömde den eftersom det är fredag , hem och tvätta..
Men såg inte röda jackan då..
Och här hemma är den då inte..

Så jäkla typiskt mig..


Jaja det är ju redan gjort..

Undrar om man får oväntat besök inatt..
Grannarna låter som dom ska komma in genom taket golvet och vägarna.
( vet inte vart det kommer ifrån..)


Jag ich Rasmus har varit och handlat och ätit mat.. Sen badat lekt och sjungit massa..
Byte om borta tänderna och den slockna han..? Utan välling..
Mammas fina..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0