Sista dagen som 5 månader...

Idag är det 6 månader sen jag fick reda på att jag skulle bli mamma dagen där på....
Låg inne på huddinge och blev både glad och skrämd över att allt gick så fort..:P

Känns som det var förra veckan :)

Idag har vi varit uppe i centrum med pappa.. Rasmus fick 2 bodys utav morfar..
Den ena som jag tänkt att han skulle ha på sin vän cassandras dop och en som är tänkt till midsommar...
Tror J jobbar på midsommar så jag och rasmus är själva men har 2 alternativ som jag ska höra med om hur dom ska fira ... Det blir nog bra :)


jag har känt mig så kontig den här veckan..
I söndags eller måndags (kommer inte ihåg) så fick jag reda på att min kompis var gravid.. efter det har jag känt som om jag skulle vara det..
Eller det känns inte något likt min gravititet (eftersom jag mådde ju bättre än vanligt) men liknar alla symptom som man "ska" ha...
Illamåendet.ömma bobisar :P..
Jag har någon fruktansvärd huvudvärk men det hör väl kanske inte dit :P

Jag tror jag har blivit skendräktig :p
Hehe...

Kanske dumt att skriva det här nu kommer många av er gå och spekulera om man är gravid men det är jag inte så nu kan ni sluta :P

Det här är min dagbok..
Jag skriver det som faller mig in...
Gör det inte för någon annans skull än min egen...
Om det inte är intressesant så behöver ni inte läsa

Ha det bra
HEJ

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0